6 mars

Jobb igår 9-15 och sedan hem och förbereda middag. Eftersom bönan fyllde 20 skulle vi ju ha firat igår, men vi tog det lite lugnare och åt middag och det blev mer en myskväll. Var lite sugen på att gå ut ändå, men det blev ju inte så för mig i alla fall.

Modo förlorade mot Aik igår vilket inte var oväntat. De kom sist i hela serien och får nu kvala. Man undrar ibland vilket lag man håller på. Vi får väl se om de klarar sig i kvalet, det är ju aldrig säkert.

Nu ska jag snart göra mig klar för att jobba 11-16. Efter det blir det lite städning och matlagning. Vi skulle kanske ha ätit pizza ikväll, men jag varken jag eller Fia var speciellt sugen på det, så det blir till att kocka idag också.

Strålande väder idag i alla fall, man blir glad när solen skiner och termometern visar 4 grader plus.

Jag väljer att avrunda här, började skriva ett par negativa rader också men kände att det bara är onödigt. Man ska göra det man mår bra av och det tänker jag göra. Vi hörs! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0