8 mars

Dagarna och livet flyter på. Fint väder idag också och det skulle tydligen fortsätta att vara det ända fram till helgen, härligt! Därför ska jag passa på att städa lite nu snart så jag hinner njuta av det fina vädret imorgon, torsdag och fredag.

Jobbade 10-15 idag och tiden bara flög iväg. Har precis ätit nu och ska ju som sagt städa av. Ikväll blir det spelkväll med fina vänner och jag ska även finna äta någon semla. När det är fettisdag och jag älskar semlor så är det ett måste, eller hur? :)

Fick tips om lite resmål idag. Blir så himla sugen på att åka till hösten. Filippinerna ska tydligen vara jättefint och drygt hälften så billigt som Thailand! Insane. I alla fall så tål det att funderas på. Jobba och spara nu en massa och sedan bara åka och njuta av några veckor i värme och sol medan det är kallare här hemma.

Nu ska jag städa av! Vi hörs! :) Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0