9 mars

Jag hade ärligt tänkt att strunta i att skriva ett inlägg idag, men eftersom jag har varit så duktig att skriva på senaste så var jag ju tvungen ändå.

Idag har varit en mindre bra dag. Ni vet, en sån dag då man funderar och känner mer än nödvändigt. Jag käner mig väldigt vilsen idag helt enkelt, vilse i mitt eget liv liksom. Man känner sig som en groda utan ben - hopplös. Det låter kanske hemskt, men imorgon har jag säkert hittat tillbaka igen.

Ni vet att man prioriterar lite fel saker i livet ibland. Man stirrar sig blind på ett alternativ istället för att se flera olika. Det har jag gjort och jag vet inte om jag kanske gör det lite fortfarande, men det är betydligt bättre nu.

Man ska göra det man mår bra av och vara med personer som får en att må bra. Jag har många fina vänner som får mig att må bra och det uppskattar jag grymt mycket. Det är så skönt att man inte ens behöver fundera på var man har vissa utan att det är redan självklart. Så länge man vet var man har varandra så känns det tryggt.

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag vill utomlands till hösten. Länge eller inte spelar ingen roll. Jag ska i alla fall spara pengar och sedan åka till hösten. Skulle ju vilja ta Asien med Thailand, Vietnam, Malaysia, Filippinerna och så, det vore en dröm. Vi får väl se vad det blir av allt. Allt blir ju inte riktigt som man planerar och tänker, men time will tell.

Nu tänker jag sova och hoppas på en betydligt bättre dag imorgon! :) Sköt om er och hoppas att ni har haft en bra dag! :) Kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0