Besökare

Jag vet inte om jag borde ha skrivit något väldigt speciellt här igår. Av statistiken att döma verkar det nästan så. Antalet sidvisningar var 6 gånger så många som antalet besökare, vilket skulle innebära att allihopa skulle ha varit in 6 gånger var igår. Men förmodligen är det väl kanske någon som har klickat sig in fler gånger bara för att de har förväntat sig att jag skulle ha skrivit något särskilt, men tji fick ni.

Hur som helst har jag precis kommit från jobbet. Ska slå mig ner i soffan och se halv åtta hos mig till att börja med, sedan får vi se vad kvällen slutar med. En dag närmare helg, skönt ska det bli.

Hoppas bara att det blir fint väder i helgen. Då blir det till att göra både det ena och det andra. Dock ska det inte gå lika häftigt till som det gjorde förra lördagen, för det orkar man inte med dagen efter. Men så säger man ju alltid, man säger alltid "aldrig mer", men det blir det ju i alla fall.

Hoppas att ni får en fin kväll! :) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0