,



Har haft några fina vänner på besök här ikväll. Det blev melodifestivaltittande och en hel del spel. Saade vann ju melodifestivalen och hans låt är ju helt okej. Det spelar nog ingen roll vem vi skickar, det brukar ju sluta rätt kasst ändå för Sveriges del.

Picasso spelade vi ikväll. Det är ungefär som med andra ord fast man ska rita istället. Snacka om att det är svårt när man är stressad och att man får hjärnsläpp ibland. Kul är det i alla fall och man får skratta mycket, det är väl det som är huvudsaken.

Nu ska jag krypa i säng efter en fin dag. Imorgon vankas det fint väder igen och då ska jag ta vara på lite mer sol än jag gjorde idag. Skidskyttestafetten för damerna ska jag också se på och efter det ska jag nog städa av. Annars har jag inte planerat så mycket inför morgondagen utan jag tar dagen som den kommer.

Sköt om er och sov så gott! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0