,



Alla känner sig nog mer eller mindre vilsna ibland. Ni vet, när man inte vet vad man vill bli när man blir "stor" och när man inte vet vad man känner med saker och ting. Förut kunde jag inte förstå hur det var att "inte veta" vad man känner, men jag vet hur det känns nu. Det är inte lätt jämt men tanken på att det blir bra i slutändan gör det värt fighten.

Jag skulle faktiskt ge ganska mycket för en utlandsresa nu, men det kommer inte bli av förrän till hösten i bästa fall. Istället nöjer jag mig med att åka till Umeå och spendera lite tid med mina fina vänner där uppe under torsdagen och fredagen den här veckan. Kvalitétstid på högsta nivå och tro det eller ej, det är väldigt skönt att umgås med blivande socionomer.

Hur som helst så är det ingen fara på taket här inte. Jag mår bra, jag är glad och jag är tacksam :) Man ska inte gräva ner sig för mycket i tankar och funderingar, för hur det än är så spelar det ingen roll hur mycket man gräver ner sig i vissa saker, man kan inte alltid göra nåt åt dem och de måste få ta den tid de behöver. Det mesta brukar ju trots allt bli bra i slutändan.

Nu ska jag krypa ner i en renbäddad säng vilket ska bli helt underbart! Sov så gott! Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Paula

älskar dig stumpan! hang in there:)

2011-03-14 @ 07:16:16
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0