Indestructible

Jag har fått Robyns låt på hjärnan. Jag har inte lyssnat på den så himla mycket men ändå gnager den på. Jag tycker inte om att sjunga, speciellt inte om någon hör eftersom jag är så jäkla kass på det. I alla fall så har jag gått runt på jobbet och nynnat på den några dagar, det är galet. Men den är ju bra, så det är väl något positivt i alla fall.

Bönan drog till Thailand nu ikväll. 2 hela veckor är hon borta och ska bara glassa i solen och må gott och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var ett dugg avundsjuk, för lite avis är jag i alla fall. Jag menar, efter den här vintern skulle det ju inte sitta fin med en solresa. Men den spar jag på till framöver, den som spar den har, hehe.

Funderar starkt på att dra till Umeå till veckan. Ska höra med mina kära vänner hur det ser ut för dem. Vore trevligt att åka upp ett par dagar och jag är ju ledig torsdag och fredag till veckan, så det skulle kanske passa bra. Ska kolla upp det lite bättre och det beror ju lite på hur det ser ut med skola och så för de där uppe .. Josse?

Men nu ska jag äntligen ta igen och se one tree hill avsnittet som kom förra veckan. Jag har haft så fullt upp så jag inte ens har hunnit med att se varken det eller någon av de andra serierna jag följer. Ska komma ihåg att föra över så Laura får det avsnittet också, stackarn är ju utan internet :)

Hoppas att ni mår bra! :) Kramar.

Kommentarer
Postat av: Josse

Härligt att du har tankar om att komma till Umeå, det tycker jag/vi att du ska göra!

Tro det eller ej, men vi har som ett "sportlov" nu i veckan, vi har bara ett seminarium imorgon och sen så är det inget mer! Så både jag och H-E är hemma just nu och åker till Umeå bara över dan imorrn för att sen åka hem igen. Men nästa vecka kanske? :)

Skulle verkligen vara roligt om du kom någon dag! :)

2011-03-08 @ 09:37:40
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0