RESA

Allvarligt talat så är jag nog lite smått beroende av utlandsresor. Jag har hunnit vara iväg flera gånger och jag kommer att vara iväg definitivt många fler om jag får bestämma.

Imorgon sticker min bästis till Thailand i två veckor. Visst, man är lite smått avis men det är inte alls så farligt som jag trodde. Jag hoppas bara att de kommer att få himla bra väder och att de kommer att få en riktigt bra resa, det är du värd beanie! :)

Så, när bönan kommit hem dröjer det väl ungefär bara en vecka innan nästa gäng far. Mamma, pappa, Jossi och Viktor far ju den 31a och blir borta två veckor de också. De förtjänar det och jag tänker inte vara bitter :)

Min förhoppning är dock att jag kan åka till hösten. Kanske till Thailand, Vietnam, Malaysia eller något åt det hållet. Kanske hinner man med att resa till alla länderna, vem vet :) Det återstår att se och jag tänker i alla fall spara pengar ifall att. Om inte så blir det säkert någon skön semestervecka ändå, det brukar ju kunna bli så :)

Det kommer att bli en fullspäckad vår faktiskt och förhoppningsvis får vi en bra sommar i år. Då kan man ju må här hemma i solen också.

Nu ska jag bara invänta mamma och pappa för att sedan lägga mig och sova så gott. Sköt om er! Kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0