Snart god natt

Schemat är gjort till mamma, pappa, syrran och Vickan åker. Jag och pappa satt och knåpade på det idag och jag tycker att det blev riktigt bra faktiskt. En hel del jobb och slit, men man får ju lön därefter. Det blir nog fint det där.

I övrigt så undrar jag om det är så mycket bättre att vara i Thailand än i Älandsbro. Jag menar, skjuter man upp fönstren i uterummet här och slår sig ner i stolen och njuter av solen så är det nästan utlandsvärme på det. Vill man svalka sig är det bara att dyka ner i snön. Närå, skämt och sido så är det såklart bättre i Thailand, men det är i alla fall rätt skönt här hemma också när vädret är såhär fint.

Nu är det big brother sedan god natt på en gång. Sköt om er! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0