Sova!

Det är alldeles snart dags att sova för min del. Dum som jag var så kopplade jag ihop telefon till datorn också var det några uppdateringar som skulle göras och allt sånt, det tar ju sån tid när man väntar..

I alla fall har jag haft en otroligt mysig kväll. Åkte till Sandra vid sex-tiden också dök syrran upp några minuter senare. Vi beställde mat, åt en massa gotta och surrade om allt mellan himmel och jord. Så otroligt skön kväll! Det är såna här kvällar man önskar att man kunde ha oftare, för man mår verkligen bra av dem.

Jag vet att jag säger det ofta, men jag är verkligen lyckligt lottad. Jag har så otroligt många fina vänner och det är jag otroligt tacksam för. Allihopa är så himla bra, på sitt eget vis. Ni är guld värda.

Nu är telefonen klar och jag ska ta och sova. Sov så himla gott! Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0