1 maj

Nu är vi inne i maj-månad och det är ju helt otroligt. Det känns som att det här året går hur snabbt som helst och att sommarn kommer att susa förbi. Fast med tanke på att jag nog inte kommer att spela någon fotboll i sommar så lär man känna att sommarn är lite längre eftersom man får mer tid över till annat.

Igår så var det sista april. Började gårdagen med att ta en prommis med min bästis. Andra dagen på raken som vi gick bingorundan och det behövs kan jag ju meddela, med tanke på att jag hade träningsvärk som tusan igår efter fredagens prommis.

I alla fall så jobbade jag 15-19 och efter en personlig rekordstängning så var jag rätt snabbt på plats för kvällens festligheter. Det blev grillat till middag med något glas vin till och efter det mer gott att dricka och sällskapsspel. Efter många om och men gick vi ner en sväng på hamnkrogen där jag inte blev så långvarig utan istället begav mig hem.

Det gick över förväntan att ta sig upp imorse och jag jobbade 11-16. Åkte efter det in till högslätten och såg på fotboll, hann se några minuter i alla fall. Sedan åkte jag och bästa för att köpa pizza till middag. Pizza och cola är väl bland det mest ultimata på en bakisdag (nog för att jag klarat mig bra den här gången). Slappade efter det en stund i soffan till en film. Man har varit rätt seg idag vill jag lova.

Nu har jag nyss avnjutit lite jordgubbar med grädde och socker. Nu slappar jag i soffan till big brother. Ska nog avsluta kvällen med något avsnitt av off the map och sedan blir det sängen i skaplig tid.

Hoppas att ni har haft en bra helg! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0