10 maj

Tionde maj och både Nolle och Katti fyller år idag så grattis till er.

Låg och ville verkligen inte kliva upp imorse. Bönan ringde strax efter nio och då blev man ju faktiskt piggare så tillslut var man uppe på benen. Full fart på jobbet vilket är bra eftersom tiden går snabbt då.

Nu ska jag faktiskt ta och städa av rummet så man slipper tänka på det när man är borta. Sedan ska jag också passa på att ta en prommis i det fina vädret. Sist men inte minst ska jag packa och det får bli lite packning.

Så, nu kan man väl säga att jag har så gott som en kort semester vilket är helt underbart! Ska bara må fram till helgen nu, det kan ni ge er tusan på! :)

Det kan hända att det blir dålig uppdatering nu resten av veckan fram till fredag, men det får ni ta. Sköt om er. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0