11 maj

Eftersom jag tror att jag kommit på hur man kan blogga i telefon så gör jag nu ett försök att få till ett litet inlägg. Det blev otroligt lite sömn i natt. Trots att vi bara åkte till Stockholm tror jag att det kan ha varit lite resfeber ändå. Mest av allt tror jag ändå att det var rädslan att försova mig som gjorde att jag vaknade stup i kvarten. Klockan 4 var jag uppe på benen och packade ihop det sista och sedan var det dags att åka. Resan ner gick bra och vi möttes av ett otroligt varmt och somrigt Stockholm. Vi har passat på att bygga på brännan en aning, bönan hennes bruna färg medan jag nog mest får nöja mig med röd. Förhoppningsvis övergår det till brunt sedan. Nu ska jag ta en dusch och ikväll blir det middag och gott att dricka hos Paula, det kommer nog bli grymt! Sköt om er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0