13 maj

Är "tyvärr" hemma igen efter vårt äventyr i Stockholm. Två dagar som har innehållit det mesta gör att man önskar att man hade varit kvar ännu längre. Men det gick ju inte den här gången utan det får bli en annan gång helt enkelt.

I onsdags var vi i alla fall till Paula och åt middag, drack gått och sedan drog en utgång. Blev faktiskt lite er vildt än vad jag hade tänkt mig, men allt gick ju bra trots allt ändå. Träffade en del sköna prickar och en del mindre sköna. Tack och lov att man har varandra i såna där lägen alltså, annars vet man ju inte hur saker och ting skulle kunna sluta.

Kort och gott har det varit riktigt bra och jag längtar redan tillbaka. Inte kunde väl någon tro att jag skulle gå ut och dansa i Stockholm och faktiskt gilla det? But I did. Så, ses snart igen hoppas jag - Estocolmo.

Ska packa upp väskan nu, få lite mat i magen och sedan bara sjunka ner i soffan och avnjuta några serier. Det tar på att leka stockholmare.

Sköt om er! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0