15 maj

Just nu håller jag på med nån himla varannandag skrivning. Sitter inte speciellt mycket här vilket gör att det blir som det blir, men ni hänger kvar ändå ser jag.

Jag hade en riktigt trevlig kväll igår och har bara varit trött idag. Har jobbat i helgen, 9-16 igår och 15-21 idag vilket har gått bra.

Sitter och ser hockeyn nu. Sverige gjorde precis 1-0 när jag slog mig ner i soffan. Nu gjorde Finland precis 2-1 vilket inte var lika roligt. Nu måste ju Sverige rycka upp sig om det ska kunna bli något vm-guld.

För övrigt så går jag runt och nynnar både på "fest i hela huset" och "om sanningen ska fram" hela tiden. De sätter sig minsann på hjärnan och lämnar den väldigt sällan.

3-1 gjorde Finland nu och det kanske var god natt för Sverige. Men än finns det ju tid kvar, men det ser ju mörkt ut.

Skulle inte tacka nej till att åka tillbaka till Stockholm igen. Det var skönt att komma bort lite även om det bara var för ett par dagar. Siktar på att åka till Umeå nästa vecka så jag hinner träffa mina kära vänner innan sommaren tar över.

Nu ska jag titta klart på hockeyn. Sköt om er allihopa. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0