2 maj

En ny vecka och dagarna går. Lite jobbigt kändes det dock att det både har snöat och haglat idag. Det har ju varit så himla fint förut så man trodde nästan att allt det här var över. Nu var det inga överdrivna mängder men ändå.

Var iväg med mamma idag på morgonen, handlade och lite andra ärenden. Fick sällskap av bönan när jag själv skulle handla, otroligt snällt. Har precis duschat nu och tänkte äta något innan jag ska gå på jobbet. 14-19 idag och efter det tänker jag nog ge mig ut på en promenad.

Snart är det bara en vecka kvar till jag ska åka till Stockholm. Jag hoppas att bönan får ledigt så hon också kan åka annars är det ju inte samma grej och det blir väl inte riktigt som det var tänkt. Men hur som helst kommer jag nog att åka i vilket fall.

Nu ska jag kila. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0