21 maj

Snacka om att tiden rinner iväg. Vi är snart inne i juni-månad. Det inneär alltså att det inte dröjer så himla länge innan jag går på semester ett par veckor och dessutom fyller år.

Om man tänker efter så är det typ ett år sedan jag var i Turkiet och ett halvår sedan jag var i Egypten. Det känns definitivt inte som att det är så längesen och det känns lite overkligt.

Idag är det en ledig dag med fint väder och man vet ju vad det brukar innebära, festligheter av något slag. Ska i alla fall ta och kika på fotboll klockan tre och sedan får vi helt enkelt se vad som händer ikväll. Sysslolös blir jag inte i alla fall som helst och jag tror nog på en trevlig kväll i vilket fall :)

Jag får sällskap av Carro till matchen och det ska bli så skönt att träffa henne igen, det var ett bra tag sedan sist. Vi har nog en del att prata om och uppdatera.

Näe, nu har jag inte tid med det här längre. Ska njuta av lite solsken och av att vara ledig! :) Sköt om er. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0