22 maj

Idag är en dag som man önskar att man bara kunde spola förbi. Den har varit så himla långdragen och seg och jag har väl spenderat 80% av tiden i sängen. Man mår som man förtjänar brukar det ju heta.

Jag hade en himla tur att Hans-Erik ska åka upp till Umeå på onsdagförmiddag så jag kan åka med honom upp. Så då är det bara hemvägen som jag behöver åka buss och det känns ju lugnt. Blir en snabbvisit uppe i norr men det är ju bättre än ingenting alls.

Annars då? Livet leker! Eller? Man slutar ju aldrig förvånas men det har jag ju konstaterat tidigare också.

Nu ska jag faktiskt ta och sova. Sköt om er! :) Puss och kram.



Kommentarer
Postat av: Paula

Älskar dig. Starka fina du!

2011-05-23 @ 19:04:41
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0