3 maj

Vissa drömmar skulle man nog helst klara sig utan. I natt hade jag definitivt en sådan. När man vaknar och grinar är det faktiskt inte okej. Men tack och lov att det bara var en dröm i alla fall, så nu är man lugn. Kunde ju somna om och drömma lite bättre efter det.

Igår trotsade jag både vädret och mig själv och sprang en liten runda. Hade tänkt att bara slänga mig på soffan när jag kom hem eftersom det snöade men inte det. Lillasyrran och jag sprang en liten sväng och visst känns det jäkligt skönt efteråt.

Jobbar kväll idag och imorgon är jag ledig. Tror faktiskt att jag och syrran skulle kosta på oss en solning imorgon eftersom vädret inte verkar samarbeta så jäkla bra. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska ta och pyssla med. Skulle behöva städa så det kanske jag måste ta tag i imorgon. Har blivit så himla slarvig nu på senaste.

På torsdag ska vi äntligen äta lunch med favvo efter många om och men. Det är svårt att få saker och ting att passa när alla jobbar olika. Men på torsdag är det dags och det ska bli så himla mysigt! :)

Nu ska jag kila. Sköt om er! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0