30 maj

Jag tycker att det är nästintill galet att det är tre år sedan jag tog studenten. Tiden går så otroligt snabbt och jag vet knappt vad jag har gjort av de här tre åren. Jobbat har jag ju såklart och det är ju att göra lite nytta. Däremot har jag kanske inte levt livet fullt ut som jag kanske borde ha gjort, men det är aldrig för sent att prova på något nytt och det är dumt att stressa in i något som man inte vet om man vill.

Idag har det för övrigt inte varit min dag alls, speciellt inte på jobbet. Jag har tappat nästan allt jag har hållt i och jag har nog varit mer förvirrad och vilsen än en senil gammal tant med alzheimers. Det kändes bra skönt när jag fick lämna jobbet och att jag tillslut fixat allt som skulle hålla på att jäklas. Ännu skönare är det att jag är ledig imorgon.

Imorgonkväll funderar jag på att snöra på mig fotbollsdojjorna och prova träna en gång. Tror ju inte att jag kommer att orka något men det kan vara kul att se hur det känns och bara prova på. Är lite sugen faktiskt och varför inte när jag ändå är ledig.

Nu ska jag kila. Sköt om er! Puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0