5 maj

Blev väckt av ett telefonsamtal imorse. Syrran ringde när de skulle åka hem från Sollefteå eftersom vi skulle äta lunch när de hade kommit tillbaka till stan. Det var bra för då kunde jag ju snooza lite extra.

Åt lunch med världens bästa tvilling och världens bästa favvo. Ut och jobba 14-19 efter det och när jag slutade gick jag och Marris en promenad runt kragom. Det känns verkligen skönt att röra på sig nu.

Nu har jag myst ner mig i soffan och hunnit avverka ett avsnitt av off the mapp. Ska ta och se ett till innan det är läggdags. Funderar på att ta en promenad imorgonförmiddag med innan jag börjar jobba, men vi får se hur det blir med den saken. Kanske kostar jag på mig en sovmorgon istället.

Kväll imorgon på jobbet och sedan är jag ledig helgen, vilket ska bli skönt! Jobbar bara måndag och tisdag efter det och sedan blir det Stockholm ett par/tre dagar. Good news.

Nu ska jag slappa vidare. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0