6 maj

Ibland kan man ju undra hur pass osmart och klantig man är. Ni kanske kommer ihåg att jag råkade betala in en faktura fel till telia. I alla fall så ringde jag nu i början av veckan och förklarade och allt var tydligen redan löst. Idag får jag ett brev som innebär att jag måste ringa igen.

Sagt och gjort. Nu väntar jag på att de ska ringa upp så kanske det här problemet är ur världen snart. Trodde ju dock att det var det redan förra gången jag ringde för så lät det i alla fall på personen jag pratade med. Whatever, inga världsproblem.

I övrigt är det ju ganska störande att taxi verkligen tar lång tid på sig att dra pengarna när man betalar med kort. Jag åkte den 17 april och först idag så drar de pengarna, det är ju bara ungefär tre veckor efteråt. Kontanter får det bli nästa gång vet jag.

Ska ta och göra mig klar för jobb nu. I helgen blir det fotbollstittande och annat mys. Hoppas att vädret blir någorlunda och att det inte regnar som det gör idag.

Hoppas att ni får en bra kväll! :) Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0