8 maj

I det stora hela var gårdagen en bra dag. Dagen idag har också varit bra. Kort och gott har den här helgen varit bra helt enkelt.

Människor och relationer förändras och det behöver inte betyda att de förändras till något sämre, snarare tvärtom. Vissa saker är mer självklara för en del, medan de är mer oklara för andra men med lite kommunikation och resonemang så blir det hela rätt självklart för alla parter.

Jag har en grym bästis och alla mina vänner är helt fantastiska. Allt handlar om att ge och ta. Man inser helt enkelt hur lyckligt lottad man är och hur värdefullt det är att ha så många fina människor omkring sig.

Nu har jag två jobbdagar kvar sedan ser jag fram emot en minisemester med bönan i Stockholm. Sounds great to me. Paula, snart är vi nereeeee.

Gott folk, nu tänker jag faktiskt sova! Det ska bli så himla skönt kan jag lova er. Vi hörs! Natti.

Kommentarer
Postat av: paula

snart är ni neeeereee!

2011-05-10 @ 07:05:41
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0