Vilken dag.

I stort sett har väl den här dagen varit bra. Hänt en hel del på jobbet men allt har löst sig till det bästa. Dock säger jag bara det att när jag blir gammal så vill jag att mina nära och kära tar av mig mitt körkort om jag inte är kapabel till att köra bil längre. Det finns allt för mycket folk ute på vägarna som inte borde få köra bil längre.

Fick för övrigt dricks idag för att jag var så söt. Man kan bli bra full i skratt åt vissa människor och man ska då vara med om mycket. Det är i alla fall skönt att det är slut på dagens jobbpass och att jag har en ledig helg framför mig.

Nu ska jag inviga helgen med the vampire diaries och sedan något avsnitt av off the map. Helt otroligt att om en vecka har jag både varit till och kommit hem från Stockholm. Inte många dagar kvar nu och det ska bli så himla roligt att träffa Paula! :) Tror det är nyttigt att komma bort några dagar och sällskapet är ju inte att klaga på heller.

Hoppas att ni får en trevlig helg. Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Greger

Jag vill inte gå in någonstans utan att säga att jag har varit och läst. Så ha en trevlig helg och var räd om dig. V två dena gången

2011-05-06 @ 23:47:45
Postat av: paula

Ska bli himla trevligt att ha dig här! <3

2011-05-09 @ 22:03:33
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0