1 november

Jag har så svårt att smälta att vi redan är inne i november-månad. Tror att jag har skrivit det varje gång det har blivit en ny månad nu på slutet, men tiden går ju så himla snabbt. Imorgon är det onsdag igen och då har halva veckan redan gått, vansinne.

Igår var det ju som sagt inventering och snacka om att att jag sov gott i natt. Sov som en stock utan att vakna till klockan tjugo i tio, nästan tio timmar hade jag sovit då. Låg dock och drog mig ända till när syrran ringde runt halv elva och ville ha hjälp med att köra lite grejer till nya huset och det är klart man ställer upp.

Jobbade efter det 14-19 och tränade sedan 20-21. Det var fler på träningen idag än vad det har varit på senaste och det kändes kul. Första gången vi tränade inomhus och det var faktiskt roligt. Jag gillar att spela inomhus faktiskt, samtidigt som det är riktigt jobbigt för allt går ju så himla snabbt. Skönt dessutom att helgträningen är borta nu och att vi hädanefter kommer att köra på veckodagarna, känns som att fler kan då.

Nu ska jag göra mig klar och krypa ner i sängen för imorgon väntar en helt fantastisk dag. Först blir det lunch med syrran och favvo, efter det jobb 14-19 och sist men inte minst mys med finaste Paula som är hemma :) Sköt om er. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0