10 november

Idag har det varit en bra dag. Sov ut (inte något ovanligt nu för tiden). Var och åt lunch med sis och Sanna (ni tror att det blev donken, men tji fick ni för det blev Kina). Jobbade från två till sju och efter det har det varit myskväll.

Ska faktiskt ta och göra mig klar för sängen. Tänker ställa klockan och kliva upp skapligt imorgon för att hinna springa och duscha innan jag ska till stan. 9 låter väl som en lagom tid, ska ju bara springa min korta runda och det går ju snabbt.

Till veckan får det bli påökning när det gäller springningen. Längre strecka får det bli, det måste jag ju klara av nu tycker jag. Vi börjar träna två gånger i veckan med fotbollen dessutom, tisdagar och torsdag vilket passar mig perfekt just nästa vecka, då jag kan vara med båda.

Men god natt med er nu, hoppas ni får en riktigt skön sömn i natt! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0