11-11-11

Det har varit ett himla tjat om detta datum hela dagen. 2011-11-11. Ja, visst det är väl speciellt men det är ändå lite väl överdrivet tycker jag. Fast det är ju bara en gång kvar som vi får uppleva ett sånt datum, nästa år. Sedan är det kört för de som vill ha dessa speciella datum till något speciellt.

Min humör har varit som på topp hela dagen, ända fram till nu. Tänk att det ibland kan behövas så lite för att man ska bli så förbannat less och irriterad. Det får nog bli en tidig sänggång ikväll eftersom jag ska vara på jobbet 8.20 imorgon.

Nu har beanie fått ett eget hem och jag säger grattis! Lägenheten är riktigt fin och jag tror nog att hon kommer bo in sig rätt snabbt. Jag är glad för hennes skull.

Vi hörs! Sköt om er och ha en trevlig helg. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0