12 november

Det finns saker och händelser som sker här i livet som är enklare att acceptera än andra. Någonstans lär man väl sig ändå att acceptera, om inte allt, så i alla fall det mesta. Vissa saker tar lite längre tid än andra men man växer som människa under tiden.

Jag ska ta och sova nu. Jobb imorgon igen men då bara det sköna passet 11-15. Sedan blir det väl antagligen att gratta pappa, det är ju farsdag om någon mot förmodan skulle ha missat det. I övrigt får vi se vad det blir av kvällen  imorgon, det dyker alltid upp något och om inte annat är det skönt med hemmakvällar ibland också.

Jag har mina mål här i livet. Ibland känns det som att jag är så himla nära att uppnå dem, medan jag andra stunder kan känna att jag är så långt ifrån man kan komma för att lyckas. Jag vet i alla fall att vad som än händer så löser det sig alltid, på ett eller annat sätt.

Efter en bra dag och en fin kväll kastar jag nu in handduken för att sova. Jag bjuder på denna fantastiska bild. För ett år sedan hade vi precis kommit fram till Egypten. Bilden är tagen näst sista dagen då vi var till paradisön Mahmya.



Jag och världens mest fantastiska, bästa vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0