15 november

Dagens jobbpass är avklarat. Nu återstår det bara en jobbdag (imorgon) innan jag är ledig hela fem dagar i streck. Det känns välbehövligt och ska bli fantastiskt skönt. Jag har kvällspasset imorgon och det känns väl lite segt, men det är helt klart värt det för att sedan få vara ledig.

Jag kommer att tillbringa helgen i Cillas stuga. Ålviken heter stället där den ligger och det ska visst vara en håla. Det kommer säkert att bli riktigt kul, för jag kommer att ha riktigt roliga personer med mig. Vi åker på fredag och kommer hem på söndagen någon gång. Det blir nog en hel del festligheter och roliga saker under dagarna vi är borta, det kan jag lova.

Vissa saker känns väl mindre roliga just för stunden. Tänker inte ens gå in på vad, utan det är helt enkelt bara att gilla läget. Det handlar alltid om att gilla läget, även om det är svårare vissa stunder än andra. Som man alltid vet så brukar saker och ting bli bra till slut, på ett eller annat sätt :)

Ikväll är det träning som gäller och det känns riktigt roligt faktiskt. Det är väl snart dags för mat skulle jag tro och efter det ska jag bara slappa fram till dess att vi ska åka.

Hoppas att ni får en trevlig kväll! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0