16 november

Tro det eller ej, men jag var faktiskt uppe tidigt idag. Klockan åtta var jag inne i stan för att göra nåt ärende med beanie och halv nio infann vi oss i hennes lägenhet.

Vi har hållit på och grejat där ända fram till dess att klockan slog halv två. Det tar sig sa mordbrännarn. Det blir nog riktigt bra det där och jag tror definitivt att hon kommer att trivas. Där blir det nog en hel del häng hädanefter.

När vi var till Ikea i måndags för att shoppa grejer till lägenheten så fanns inte tv-bänken hon skulle ha och det var ju otur. Nu har dock mamma och pappa bytt tv-bänk så hon kan ta våran gamla så länge till hon ska köpa ny, himla bra för alla parter.

Nu ska jag ta och kila på jobbet. Ett pass kvar innan långhelg och det ska bli himla skönt! :) sköt om er. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0