23 november

Idag är det ingen vanlig dag för det är Fias födelsedag. Åren går så himla snabbt och hon har redan hunnit fylla sexton år. Trots det tror jag nog att hon alltid kommer att kännas som liten för oss äldre, det skiljer ju trots allt sex och åtta år.

Lite tråkigt är det dock att jag knappt hunnit träffa henne idag. Hon har varit i skolan, jag har varit på sjukan och när jag väl kommer hem ska hon och Rasmus åka iväg och simma. Men hon kommer hem senare och då får man väl gratta henne ordentligt.

Jag är inne på sjukdag nummer tre. Har redan missat två jobbdagar den här veckan och kommer att missa en tredje imorgon. Förhoppningsvis kanske man kan jobba på fredag och i helgen i alla fall, men vi får se. Ska börja äta penicillin ikväll, så jag hoppas att den verkar snabbt.

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska fortsätta dega i soffan. HV71-MODO ikväll och sedan Milan-Barcelona på det. Bra tv-kväll med andra ord. Dessutom lite tårta och det sitter ju (nästan) aldrig fel. Sköt om er! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0