24 november

Trots sjuka så är jag lycklig ändå - life is good.

Sedan kan jag väl inte sticka under stolen med att det vore roligare om man var pigg och orkade göra någonting annat än att sova bort halva dagarna och ligga i soffan resten av tiden som är kvar innan det återigen är läggdags.

Nu hoppas jag att det kommer ett nytt vampire-avsnitt imorgon så att jag i alla fall har fyrtio minuter att fördriva tiden med. Sedan får man kanske kika efter någon bra film eller något, en dusch skulle ju dessutom sitta på sin plats.

Imorgon blir det min fjärde jobbdag den här veckan som jag måste avstå. Förmodligen kommer jag inte att jobba helgen heller, men det beror väl lite på hur jag mår imorgon. Det är väl dumt att chansa utan bättre att ta det säkra före det osäkra som mamma säger.

Nu ska jag kurera mig. Snart ska jag banne mig vara frisk och i full gång igen. Sköt om er. Vi hörs. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0