25 november

Det är fredag och löningsdag. Det kommer väl innebära utgång i helgen för en hel del folk men såklart inte för mig. Jag måste medge att det känns skönt faktiskt, jag tycker inte att det är lika kul att gå ut på krogen längre. Det är betydligt mycket roligare innan, när man umgås med kärt sällskap, dricker gott och har allmänt roligt på diverse sätt.

Jag kommer inte jobba på hela helgen utan kommer att vara hemma och kurera mig. Det är tråkigt att jag skulle bli dålig nu när Emma väl har kommit hem och sådär, men man rår ju helt enkelt inte för vissa saker. Tack och lov att det närmar sig jul, för då hinner vi ju förhoppningsvis ses. Den som väntar på något gott ..

Nu ska det ju snart shoppas julklappar för fullt också. Jag som alltid har så dålig fantasi får nog det lika svårt i år som tidigare. Men två stycken är redan klara faktiskt, så det är ju bara att kämpa på. Det är ju trots allt tanken som räknas och jag tycker nog inte att julklapparna är viktigaste, utan det är stunden man får tillsammans med nära och kära.

Idag fyller min fina Kristoffer år också. Det har varit två födelsedagar denna vecka, först Fia i onsdags också Totte idag. Vi får se när jag ska uppvakta honom, det känns inte allt för roligt att åka och träffa hans familj imorgon när man är världens rishög, så det får bli vid ett senare tillfälle.

Näe, nu ska jag klura ut något att äta. Vi hörs. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0