28 november

Jag säger bara det, man mår betydligt mycket bättre av att leva i nuet än att försöka leva i framtiden. Man kan ju inte veta och bestämma allt om framtiden, för det blir inte alltid som man har tänkt sig. Dessutom kan det mest oförutsägbara hända, you never know.

Nu har min "ljudlös-knapp" på telefonen gett upp helt och hållet. Händer ingenting alls när man ska försöka slå på ljudlöst och sådär, vilket är rätt störande om jag får säga det själv. Det var nog störande när den hade damp och växlade mellan ljud och ljudlös hela tiden. Tack och lov att jag kan byta telefon snart.

Annars så har jag jobbat min första dag på en och en halv vecka. Det gick bra. Hostan är väl lite envis ibland men jag mår betydligt mycket bättre. Jag är mycket piggare och inte alls lite trött och slut som jag var hela förra veckan. Så när penicillin-kuren är slut kanske jag är helt frisk och slipper vara sjuk mer för i år (hoppas).

Jobb imorgon igen för att sedan vara ledig onsdag. Torsdag och fredag blir det jobb och i helgen är jag fri igen. Det är lätt att det blir så lyxigt när man är sjuk "kämpar-veckan".

Nu ska jag invänta sovsällskap och göra mig klar för sängen. Hoppas att ni har haft en bra dag! :) Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0