3 november

Igår åt jag lunch med syrran och favvo, vilket var på tiden. Donken blev det ju inte alldeles otippat och det satt fint det också. Efter det jobbade jag 14-19 och på det blev det en prommis med Marris och sist men inte minst kvalitetstid med finaste Paula. Sammanfattar dagen med ett ord - grym.

Idag har jag varit ute och sprungit och handlat med syrran. Det blir snart en dusch för att sedan gå och jobba kväll. Det känns lite motigt men jag vet att det kommer att gå bra när jag väl är där. Sedan är det ju bara imorgon kvar och efter det väntar en ledig helg, det känns hur bra som helst.

På lördag blir det visst lite festligheter men förutom det har jag inte planerat helgen så himla noga, det är skönt att inte ha fullspäckat schema jämt heller utan att man får ta saker lite som de kommer.

Nu blir det en dusch och lite ätbart innan det är dags för jobbet. Ha en fin dag! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0