9 november

Jag hade ställt klockan på 10. Tänkte att det skulle väl vara en lagom tid att kliva upp, äta lite frukost och sedan ta en springtur. No way att jag tog mig upp den tiden. Jag låg ända till klockan 12 idag och det måste verkligen bli ändring på det här. Att sova bort halva dagarna är ju rätt skönt ibland, men det är verkligen inte något jag ska göra till någon vana.

Hur som helst så var jag ut och sprang min lilla runda idag också. Det känns bättre och bättre och nästa vecka funderar jag på om jag kanska ska utöka den ett par km, det skulle ju inte skada direkt. Satt också 90 grader för lårens och knäts skull och det behövdes ju kan jag meddela.

Annars har jag mest tagit det lugnt, slappat. Nu är det så gott som klart att beanie är med lägenhet, den vi var och tittade på förut. Det känns ju roligt att hon får sitt eget place som hon vill och jag tror att hon kommer att trivas riktigt bra.

Sedan så måste jag såklart skriva någon rad om att Totte tog körkortet idag. Så glad för hans skull och man vet ju själv vilken skillnad det är att kunna ta sig var man vill i stort sett när man vill :)

Häromdagen bet jag himla knasigt på en tand. Det gör rätt ont och jag hatar när det värker i tänder. Blir det inte bättre om ett tag så måste jag nog åka till tandläkarn och se om de måste plasta om tanden eller vad det är frågan om. Det är väl ändå bättre att ta det säkra före det osäkra.

Nu ska jag snart åka och handla, sen blir det till att planera inför nästa helg då vi är några stycken som ska åka till Cillas stuga. Tror att det kommer bli riktigt roligt och det ska bli skönt att komma bort lite. Sköt om er. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0