HELG!!

Jag tror inte att det är någon som är mer lycklig än jag över att det är helg nu. Ja okej då, det finns säkert de som är betydligt gladare men jag tycker det är otroligt skönt att helgen är kommen. Att vara ledig med allt vad det innebär är ju pricken över i:t.

Känner mig inte ett dugg peppad till att festa imorgon om jag ska vara ärlig. Det kan väl ha att göra med det tråkiga vädret som gjorde att den här dagen var förstörd när man vaknade. Det kanske är en bättre dag imorgon med en mer positiv inställning till partajj, det är inte alls omöjligt.

Ja idag har jag i alla fall käkat lunch med Marris. Lättsamt värre så gick vi till subway och det satt ju lika fint som alltid. Gjorde något ärende på stan, handlade och nu har jag precis jobbat klart.

Det återstår att se vad det blir av denna fredagkväll men något bra blir det säkert. Vi hörs! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0