1 september

Jaha, så var augusti också förbi. Nu är väl sommaren så gott som över och vi går mot höst. Det stod ju i tidiningen att det skulle komma 13-dagars sommarvärme igen, men det vettetusan.

Det är otroligt hur mörkt det har börjat bli på kvällarna. Vi tränade igårkväll och man märker att det blir mörkt betydligt tidigare än vad det blev för ett par veckor sedan.

Imorgon är det fredag och den här veckan har gått riktigt snabbt. Ska på stan då och fixa lite grejer innan jobbet och efter jobbet åker jag till Carro för att umgås med fina prickar. Det kommer nog att bli en grym kväll.

På lördag blir det jobb och på söndagen ska jag bara jobba halva mitt pass för att sedan åka på bortamatch. Jossi var snäll och kunde börja tidigare på söndagen vilket gjorde det möjligt att jag kunde åka.

Nu ska jag slappa lite innan det är dags att kila till jobbet. Vi hörs, sköt om er! :) Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0