10 september

Jag fick sms av Marris runt halv elva idag där hon undrade ifall jag ville åka med till Birsta. Eftersom jag inte hade något annat inplanerat för dagen så kändes det som en trevlig idé att åtminstone vara sällskap även om jag inte skulle shoppa något själv.

Men som alla förstår så är det ju såna här gånger som man hittar något att shoppa. Så jag kom inte hem helt tomhänt men ändå inte helt överdrivet heller. Det blev ett par svarta jeans, ett par skor, ett linne och lite annat smått och gott. Jag fyndade faktiskt riktigt bra idag så det blev inte mycket pengar som försvann och det kändes ju bra.

När vi kom hem blev det en promenad i finvädret också. Snacka om att det var skönt ute nu på eftermiddagen, inte alls lika kallt som det kändes tidigare idag. Det är liksom ett perfekt väder för utgång ikväll, men det blir inge sånt idag, utan det blir bara lugnt och förmodligen lite film med trevligt folk.

Imorgon är det ju match och även fast jag inte kommer att spela kommer jag ju att vara där hela tiden i alla fall. Så förutom det har jag inte planerat så mycket ännu. Måste väl kanske börja packa imorgon om jag ska hinna med mig. På måndag jobbar jag ju kväll och innan det ska jag hinna med en snabbis till Birsta (igen) också. Sedan på tisdag jobbar jag ju 10-15 och sedan åker vi ju där på kvällen.

Nu ska jag iväg i alla fall. Ha en trevlig kväll :) Kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0