11 september

Det är 10 år sedan World Trade Center. Tänker inte hålla på att skriva en massa om det idag för det har media skött så bra de senaste veckorna.

Som huvudgrej den här dagen ser jag istället att vi kommer att spela kvar i division fyra nästa år. Det skulle räcka med oavgjort för att saken skulle vara klar. Matchen började riktigt bra med 3-0 i halvlek, dock slutade den 4-4 vilket nog säger en del om hur andra halvlek såg ut, alltså mindre bra.

Nu har vi en match kvar, nästa lördag då jag är i Turkiet. Jag hoppas att de spelar lika bra som de gjorde matchen innan den här och som de spelade i första halvlek nu idag så kommer det nog att gå bra sista matchen också.

Städade precis av rummet lite snabbt. Tänkte ta en dusch och sedan slå mig ner framför tvn. Ska även fixa en lite packningslista så det går snabbt att packa när jag ska göra det. Det blir nog inte idag utan får försöka klämma in det antingen imorgon eller tisdag ändå.

Nu ska jag kila. Sköt om er. Kramkram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0