12 september

Jag var uppe redan klockan halv åtta imorse. Beanie skulle komma ut redan vid åtta-halv nio och jag hade ju lovat fika till dess. Så jag var upp och kokade ägg, bakade på bröd som jag köpte igår och kokade te-vatten lagom till hon klev innanför dörren.

Strax efter tio infann vi oss i Birsta. Hoppet var att bönans kamera skulle ha kommit tillbaka från lagning så vi hann få med oss den till Turkiet. Dock hade vi inte den turen den här gången utan den verkar komma först på onsdag och då är vi redan på väg. Men vi hade ändå en trevlig stund där nere och det får man värdera mer.

Nu har jag bara passet 10-15 imorgon innan det är semester. Det känns otroligt att vi börjar vår resa redan imorgon, tiden har gått himla snabbt. Det känns som att det var igår jag klagade på att det var sex veckor kvar och nu står vi helt plötsligt där.

Packa har jag inte gjort ännu. Tänkte skriva en liten lapp så jag inte glömmer något och sedan slänga ner allt imorgon när jag slutar. Det känns inte som att det är någon större mening att börja med det nu ändå.

Nu ska jag kila. Vi hörs :) Kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0