13 september

Upp imorse för att åka och handla innan jag började jobba klockan tio. Vädret var värdelöst, regnet öste ner och man kunde inte låta bli att le när man tänkte att man faktiskt är i ett betydligt varmare land imorgon.

Jobbet gick bra, kom ifrån klockan tre när jag slutade och då gick jag hem och duschade och packade. Jag tycker att det är svårt att packa, men jag tror att jag ska ha fått med mig allt nu. Det är väl inte hela världen ifall man skulle ha glömt något heller, jag kommer ändå att ha fått med mig det viktigaste.

Så, nu har jag som sagt semester. En vecka som kommer att spenderas i Turkiet med helt underbart sällskap. Alla förutsättningar är mer än goda och det känns som att det här kommer att bli grymt. Vi börjar resan redan ikväll, då vi bilar ner till Arlanda. Sedan lyfter flyget klockan sju imorgonbitti, så det här blir nog min sista uppdatering.

Nu hoppas jag att det går bra för alla de här hemma på jobbet och alla ni andra. Så ses vi när vi är hemma igen. Sköt om er och ha en kanonbra vecka. Pussar och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0