21 september

Vi har precis kommit innanför dörren efter att ha rest sedan klockan halv sju imorse. Har precis packat upp väskan så jag slipper det imorgon och kan sova ut och slappa innan jobbet.

Veckan har varit riktigt bra och jag är nöjd. Jag hade väl en dag som var mindre bra men efter lite ventilation så löser sig det mesta. Är man trött blir man lätt lite irriterad på saker och ting, som egentligen inte är något att störa sig på, men huvudsaken att man kan lösa det. Så, vi har haft en fin vecka, med god mat och gott att dricka. Hotellet var bra och vädret har varit kanon, upp mot 40 grader varje dag.

Ska titta på de få bilderna som finns på kameran om det är något att ha så kanske jag slänger ut någon imorgon. Nu ska jag bara göra mig klar för sängen och sova så himla gott, i min egna säng. Vi hörs något imorgon. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0