22 september

Vaknade tidigt imorse. Det är i och för sig kanske inte himla konstigt med tanke på att vi har klivit upp skapligt veckan som varit. Jag trodde dock att jag skulle sova ut länge idag men istället har jag hunnit med en del.

The vampire diaries har ju kommit, så jag såg det avsnittet imorse och det var lika bra som det alltid är - svinbra. Jag älskar Damon och jag vet att ni som följer serien vet vad jag pratar om, mums.

Sedan har jag varit och ätit lunch med Marris, Cilla och Camilla. Det blev buffé på kina och det var riktigt gott. Nu är man så mätt så magen håller på att spricka, det håller alltså i sig med allt ätande och all mätthet. Dock får man inte dricka öl hela dagarna längre och det kan väl vara nyttigt för hälsan, men det var gott och trevligt så länge det varade.

Nu ska jag göra mig klar och gå på jobbet. Jobbar kväll idag och imorgon jobbar jag till sju sedan är det helg och det ska bli riktigt skönt. Det låter typ som att jag är utsliten redan, men så är det väl inte riktigt. Men det hade ju inte varit hela fel att stanna några dagar till. Man blir ju genast sugen på att boka en ny resa som man kan se fram emot, men det får nog vänta ett tag.

Vi hörs! :) Ha en fin dag! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0