23 september

Har ännu inte fått över bilderna från kameran till datorn så ni får vänta lite längre på att det kanske kommer in någon enstaka bild som duger. Den som väntar på något gott brukar det ju heta, men som vanligt är det inte direkt ett överflöd med bilder som har blivit tagna.

Vaknade imorse med en inte allt för rolig mage. Vet inte om det är sedan resan eller om det är sedan vi åt igår. Jag tror att den känns lite bättre nu i alla fall, så mina planer för dagen verkar gå i lås och det är ju huvudsaken.

Ska ta och göra mig klar och åka till stan en sväng nu snart. Först ska jag göra lite ärenden och sedan blir det lunch med världens bästa favvo och tvilling. Oddsen är inte så stora på att det blir donken, men man vet ju faktiskt aldrig. Det skulle vara rätt gott ändå.

Jobb 14-19 efter det och sedan åker jag och förhoppningsvis också Fia till Madde för att se på idol och mysa lite. Det kan nog bli ett och annat gott att dricka och äta på, det är ju faktiskt fredag. Det blir nog en sleepover också eftersom jag är ledig imorgon och Jörgen är ju borta på kurs så hon kan nog behöva lite sällskap.

Nu ska jag ta och göra mig klar. Vampire-avsnittet är så segt så det kommer jag nog inte att hinna se förrän imorgon, men det gör ju inget att man får längta lite heller. Ha en trevlig helg så hörs vi! :) Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0