24 september

Det är lördag och helg. Igårkväll blev det mys med Fia och Madde. Vin, ost och kex och annat gott framför idol och Skavlan var en alldeles lagom kväll. Jag är Madde var sjukt trött redan klockan tio så vid halv elva låg vi i sängen och skulle sova.

Eftersom det blev tidig sänggång så var vi vakna i bra tid imorse. Det blev gofrukost i form av smoothie, te, juice och rostade mackor. Det satt fint i kistan även fast den inte mår riktigt bra än. Vet fasen inte varför min mage är som den är just nu, men det kan ju vara sedan Turkiet eller något annat. Det går nog över.

Nu ska jag snart åka till stan en sväng och kika efter något som jag kanske kan ha på mig ikväll. Hittar jag inget får jag rota i garderoben igen för det finns säkert någonting där också.

När jag kommer hem igen tänkte jag ta en promenad och sedan duscha och se på hockey (om kanalerna vill fungera). Ikväll blir det utgång och jag hoppas på en rolig kväll. Det lär ju kanske vara en del folk ute med tanke på att det har är löningshelg, så det blir nog roligt. Hoppas på att få se en del välkända ansikten ute :)

Nu ska jag ta ut Selmis och åka till stan. Vi hörs! :) Ha en trevlig helg! Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0