25 september

Igår var det en riktigt bra dag och kvällen blev över förväntan. Började med en riktigt trevlig och rolig förfest för att sedan köra en "krogrunda" på det. Det blev Svenssons igår och det var rätt bra med folk där till slut. Dock tycker jag att det var dålig musik som spelades men vi hade det roligt i alla fall.

Idag har jag haft en extremt effektiv dag. Först klippte jag gräsmattan som var förskräckligt lång och efter det åkte jag in och tog en prommis med bönan. Direkt när jag kom tillbaka från stan åkte jag och Madde ut i svampskogen för att leta reda på lite kantareller. Vi kom väl hem med 4-5 kg trattkantareller och vanliga gula.

Efter att ha rensat all svamp så fuderar jag nu på om jag ska lyxa till det med lite dipp och annat gott. Som det känns kommer det att bli en rätt tidig sänggång men det blir ju inte alltid som man har tänkt sig, men det vore skönt.

Ska nog göra en kraftansträning och få in bilderna på datorn ikväll också, den ni. Det är till att vara effektiv och ambitiös ibland alltså, till och med på en söndag.

Sköt om er! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0