27 september

Igår tittade jag på "tack för musiken" från i lördags, Lars Winnerbäck var ju med. Snacka om att han är en fantastisk människa och jag längtar grymt mycket till nästa lördag då vi kommer att se honom i Umeå. Linnéa fick ju tag på biljett till slut så det kommer nog att bli en grym kväll. Middag och konsert plus trevligt sällskap, det kan ju inte bli annat än bra.

Skulle ut och ta en promenad idag tänkte jag, men jag tror att jag hoppar över det. Jag tänker bara slappa i soffan innan jag ska på jobbet istället. Jobbar kväll idag och sedan är jag ledig imorgon och det ska bli skönt. Efter det jobbar jag torsdag-onsdag innan jag är långledig.

Nu ska jag ta och slappa lite. Vi hörs. Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0