29 september

Det är torsdag och snart är den här veckan över den också. Det är sjukt vad snabbt veckorna går. Jag tycker att det känns som att de bara börjar om hela tiden, så fort det har blivit måndag så är det helt plötsligt fredag på en grisblink.

Igår blev det inte bio som det först var tänkt. Istället tog jag och Marris en springtur och såg efter det idol. Det var bra jobbigt att springa i början men efter ett tag gick det betydligt bättre och vi sprang hela vägen. Jag måste försöka springa lite oftare. Det blir ju bättre och bättre om man gör det men jag tycker att det är så himla tråkigt och drygt. Med lite musik i öronen lär det dock underlätta, så jag ska försöka komma ut lite oftare.

På tisdag blir det i alla fall hockey. Timrå-Modo och jag har inte alls någon aning om hur den kommer gå. Modo har inte varit speciellt bra än så länge men det har väl inte Timrå heller, men hoppas såklart på Modo-vinst.

Jossi och Viktor fick nycklarna till huset idag. Det ska bli så spännande att se hur det ser ut och se hur fint de kommer att göra det. Där lär man ju hänga en hel del och hjälpa till när det behövs och det känns riktigt roligt. Jag är så glad för deras skull :)

Nu ska jag slappa i soffan. Keep in touch. Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0