3 september

Igår hade jag en minst sagt fullspäckad dag. Upp strax efter åtta, åkte och solade med beanie plus att vi gick en skön promenad. Efer det åkte jag för att göra lite ärenden på stan, käkade med Cilla och klockan ett infann jag mig hos tandläkarn. Hem och duscha för att vara på jobbet klockan två. Jobbade fram till sju och åkte efter det till Carro för avskedsfest.

Kort och gott så var det en riktigt fin dag och kväll igår. Jag tror det var längesen som vi hade så roligt som vi hade igårkväll. Trots att det var lite folk ute på krogen så hade vi det sjukt roligt ändå, det blir ju trots allt vad man gör det till och vi gjorde det awesome.

Fick sova hos beanie och vi passade på att äta på vägen hem i natt. Subway fick bli nattmaten och det var väl lite väl lyxigt att äta gokaka i sängen innan vi kom till ro och somnade.

Som vanligt vaknade vi tidigt imorse och klev upp runt klockan 9. Pigga som vi var så fikade lite och slappade framför tvn innan vi bestämde oss för att gå prommis idag också. Problemet som fanns var dock att jag inte hade några andra skor än mina sandaler med mig. Det problemet löstes också, jag fick ta ett par skor i storlek 43 och det funkade ju det också, så stora fötter har jag dock inte men man tager vad man haver och gör det bästa av det.

Ska gå lite tidigare till jobbet så Jossi hinner i tid till matchen HFF-Älgarna. Jag jobbar fram till klockan nio och efter det blir det till att göra allt klart inför morgondagen och tidig sänggång på det. Ska jobba 9-12 imorgon och halv ett blir det till att åka på bortamatch.

Fullspäckad men rolig helg. Nu blir det en kopp te och sedan jobb. Sköt om er :) Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0